Startuje kampaň EU zaměřená na víno, sýry, rýži a olivový olej

Profilovka
15. 11. 2022

16. 11. 2022 - EU - Kampaň European Lifestyle: Taste Wonderfood (ELTW), v překladu „Evropský životní styl: ochutnejte fantastické potraviny“, se s podporou EU zaměřuje na propagaci kvalitních produktů ze severovýchodní Itálie

Tříletá kampaň „Evropský životní styl: ochutnejte fantastické potraviny“ (ELTW) má za cíl od nynějška až do konce roku 2024 obohacovat gastronomické scény Itálie, Německa a České republiky. Hlavním záměrem kampaně je představit čtyři nejdůležitější producenty nejlepších výrobků s chráněným označením původu (CHOP) a produktů s chráněným zeměpisným označením (CHZO) ze severovýchodní Itálie – a pomyslně tak oslavit čtyři kulinářské zázraky, které spojuje společný zeměpisný původ. Jedná se o vína Valpolicella, sýr Asiago s chráněným zeměpisným označením, rýže Vialone Nano s chráněným zeměpisným označením a olivové oleje s označením meziregionálního sdružení producentů oliv Associazione Interregionale Produttori Olivicoli (AIPO). Celou kampaň podtrhuje chytlavý slogan „That's Amore“, trefným způsobem odkazující na světový hit Deana Martina z roku 1953, v němž se vyzpíval ze své lásky a vášně k italské gastronomické tradici.

Zdroj: BEST Communications


Výběr článků
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 22. 08. 2025
Okoštujte Vizovice! Pod tímto heslem letos láká návštěvníky Vizovické Trnkobraní. Jeden z nejstarších tuzemských festivalů se mění...
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 15. 08. 2025
V sobotu 6. 9. 2025 proběhne už 12. ročník Barista Cup Ostrava, který pořádá pražírna Laura Coffee. Vstup je zdarma! Barista Cup...
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 14. 08. 2025
Přemýšlíte, co si v létě připravit k jídlu? Hledáte recepty, které jsou rychlé, lehké a výživné? Přesně to splňují jídla s Olomouc...