Nepasterizované G nabízí ojedinělý chuťový zážitek

Profilovka
27. 02. 2013

4. 3. 2013 - Plzeňský pivovar Gambrinus se rozhodl rozšířit své portfolio. Milovníkům českého piva nabídne Nepasterizované G, pivo s výraznou svěží chutí.

Té dosahuje zejména díky speciálnímu procesu mikrofiltrace. Čeští pivaři si mohou objednat čepovaný Nepasterizovaný G již od 4. března. Bude pouze čepovaný a k dostání bude ve více než 1 000 vybraných restaurací a hospod.


Nepasterizované G, pivo plné života

Nepasterizované G je vařeno plzeňskými sládky z kvalitních přírodních surovin podle tradiční plzeňské receptury. Není ovlivněno pasterizací a díky šetrnému zpracování ve finální části procesem mikrofiltrace si uchovává výraznější chuť, vůni a křišťálovou jiskrnost českého piva. Pivaři si ho vychutnají ve více než 1 000 vybraných restauracích a hospodách. „Variantu v lahvích nechystáme,“ oznamuje Vojtěch Homolka, obchodní sládek značky Gambrinus a uvádí důvod: „Chceme, aby lidé v našich hospodách dostali něco výjimečného, co se jinde nedá sehnat. Proto jsme připravili Nepasterizované G právě tímto způsobem. V kombinaci s perfektním načepováním tohoto piva o správné teplotě do speciální sklenice, která svým klasickým tvarem podporuje trvanlivost a krásu pivní pěny, nabídneme pivním fajnšmekrům ojedinělý zážitek, živé pivo, které znalec ocení.“ A s úsměvem dodal: „Jsem přesvědčen, že v našich hospodách bude teď stále častěji znít hrabalovské ,Pane vrchní, panenkomarjá, co mi to nesete v půllitru za krásu.‘“
 
Napasterizované G je České pivo
 
Stejně jako další varianty značky Gambrinus i Nepasterizované G je nositelem prestižního chráněného zeměpisného označení České pivo. Spotřebitelé tak mají jistotu, že takto označené produkty jsou skutečně českým pivem vyráběným z kvalitních českých surovin, v České republice a dle tradičních postupů vaření.
 


Českých pivařů v hospodách stále ubývá
 
Jedním z důvodů uvedení piva Nepasterizované G na trh je pokles návštěvnosti v restauracích a touha návštěvníků po něčem výjimečném, co jinde nedostanou. Vyplývá to z rozsáhlého průzkumu, který značka Gambrinus před uvedením novinky na trh realizovala. Téměř pětina (16 %) z dotázaných nenavštívila v loňském roce za poslední tři měsíce žádnou gastronomickou provozovnu. 35 % z těch, co navštívili tyto podniky, odpovědělo, že do nich chodí méně než před dvěma či třemi roky. Nejčastěji tak tráví čas raději doma. V posledních třech měsících loňského roku vyzkoušelo nějakou pivní novinku 47 % dotázaných, což je mnohem více než u lihovin (13 %) či nealko nápojů (22 %).


Výběr článků
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 22. 08. 2025
Okoštujte Vizovice! Pod tímto heslem letos láká návštěvníky Vizovické Trnkobraní. Jeden z nejstarších tuzemských festivalů se mění...
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 15. 08. 2025
V sobotu 6. 9. 2025 proběhne už 12. ročník Barista Cup Ostrava, který pořádá pražírna Laura Coffee. Vstup je zdarma! Barista Cup...
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 14. 08. 2025
Přemýšlíte, co si v létě připravit k jídlu? Hledáte recepty, které jsou rychlé, lehké a výživné? Přesně to splňují jídla s Olomouc...