Na český trh loni vstoupilo rekordních 39 nových značek

Profilovka
08. 01. 2024

Na český maloobchodní trh loni vstoupilo 39 nových značek, což je rekordní počet dosažený za uplynulých deset let, kdy realitněporadenská společnost Cushman & Wakefield tuto aktivitu důkladně sleduje. Nejvíce, 14 značkami, je zastoupen sektor F&B a potravin.

Segment F&B loni obohatilo více zajímavých značek. V pražském Mánesu se otevřela velmi populární Aperol Spritz Terrace, v Manifesto Market koncept Holy Pasta, v ulici Na Příkopě čajovna The Alley, v nákupních centrech pak italské koncepty Rossopomodoro (Palladium) či Signorvino (Westfield Chodov). Takzvaný travel retail obohatily značky Bottega Prosecco Bar a Natoo na pražském letišti a hlavním nádraží.

V segmentu potravin představily nové formáty svých prodejen společnosti BILLA a Makro. BILLA začala otevírat maloformátové prodejny VIVA BILLA u čerpacích stanic a Makro chce s prodejnami Bonveno oslovit návštěvníky centra Prahy nebo kancelářských oblastí. Čokoládové cukrovinky Toblerone se nově prodávají ve specializované prodejně ve Fashion Arena Prague Outlet.

 

 

Úvodní ilustrační foto: Pixabay


Výběr článků
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 22. 08. 2025
Okoštujte Vizovice! Pod tímto heslem letos láká návštěvníky Vizovické Trnkobraní. Jeden z nejstarších tuzemských festivalů se mění...
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 15. 08. 2025
V sobotu 6. 9. 2025 proběhne už 12. ročník Barista Cup Ostrava, který pořádá pražírna Laura Coffee. Vstup je zdarma! Barista Cup...
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 14. 08. 2025
Přemýšlíte, co si v létě připravit k jídlu? Hledáte recepty, které jsou rychlé, lehké a výživné? Přesně to splňují jídla s Olomouc...