MAKRO SPUSTILO MOBILNÍ WEB

Profilovka
28. 08. 2013

28. 8. 2013 - Společnost MAKRO Cash & Carry zaznamenala během prvního pololetí letošního roku téměř 50% nárůst zákazníků, kteří navštěvují její internetové stránky prostřednictvím tabletů a chytrých telefonů.

Spustila proto mobilní verzi svého webu, www.makro.cz, která lépe odpovídá požadavkům těchto moderních zařízení.

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR patří spolu s Itálií a Ruskem mezi první země, které v rámci celé METRO Group, umožňují svým zákazníkům snadné prohlížení internetových stránek v chytrých telefonech a tabletech. „Statistiky jasně ukazují, že počet zákazníků, kteří tato zařízení preferují, rychle roste. V lednu letošního roku navštívilo náš web přes iPad nebo iPhone 5 732 zákazníků, přičemž v červnu jich bylo již více jak 11 tisíc. Mezi nejčastěji navštěvované kategorie patří aktuální letáky, jednotlivé prodejny a registrace nových zákazníků,“ uvedl Michal Rybář, e-Marketing Manager, MAKRO Cash & Carry ČR.

Cesta k informacím je kratší, rychlejší a pohyb po stránkách intuitivnější. Již nyní oddělení e-Marketingu společnosti MAKRO připravuje aplikace, jejichž prostřednictvím si budou moci zákazníci objednávat zboží přímo ze svých chytrých telefonů a tabletů.


Výběr článků
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 22. 08. 2025
Okoštujte Vizovice! Pod tímto heslem letos láká návštěvníky Vizovické Trnkobraní. Jeden z nejstarších tuzemských festivalů se mění...
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 15. 08. 2025
V sobotu 6. 9. 2025 proběhne už 12. ročník Barista Cup Ostrava, který pořádá pražírna Laura Coffee. Vstup je zdarma! Barista Cup...
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 14. 08. 2025
Přemýšlíte, co si v létě připravit k jídlu? Hledáte recepty, které jsou rychlé, lehké a výživné? Přesně to splňují jídla s Olomouc...