„Můj obchod“ má v Čechách a na Moravě již 90 prodejen

Profilovka
21. 05. 2013

21. 5. 2013 - PRAHA - Za osm měsíců od spuštění partnerského projektu Můj obchod velkoobchodu MAKRO Cash & Carry bylo v České republice otevřeno již 90 prodejen pod touto značkou.

Nezávislým maloobchodníkům nabízí projekt Můj obchod balík marketingové podpory s ucelenou identitou a aktivní obchodní spolupráci. Vlastnictví obchodů přitom zůstává zcela nedotčeno.

Petr Soukup, Trader segment manažer, zodpovědný za projekt Můj obchod říká: „Projekt Můj obchod splňuje naše očekávání a doufám, že i těch, kteří se do této partnerské aliance přidali. Nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí 10–15 %, nárůst tržeb pak mezi 15–30 %. Pro úspěšné fungování celého konceptu pak zůstává tím nejdůležitějším vůle majitele obchodu něco skutečně změnit a zlepšit.“

Nejvíce obchodů Můj obchod je ve Středních Čechách a na Moravě, především v menších městech a  vesnicích.


Výběr článků
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 22. 08. 2025
Okoštujte Vizovice! Pod tímto heslem letos láká návštěvníky Vizovické Trnkobraní. Jeden z nejstarších tuzemských festivalů se mění...
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 15. 08. 2025
V sobotu 6. 9. 2025 proběhne už 12. ročník Barista Cup Ostrava, který pořádá pražírna Laura Coffee. Vstup je zdarma! Barista Cup...
Autor: Redakce GastroIN
Redakce GastroIN – 14. 08. 2025
Přemýšlíte, co si v létě připravit k jídlu? Hledáte recepty, které jsou rychlé, lehké a výživné? Přesně to splňují jídla s Olomouc...